Хайраа надад мэдрүүлээч...

Өнөөдөр асууж би чадсангүй ээ...
Нүд хөмсөг сайхан бие чинь надад үнхээр таалагдаад
Хайр дурлалын дүрмийг би мэдэхгүй ээ...
Хэн нэгнийг шөнөжин зүүдэлж болзоонд зогсож байсангүй ээ

Тийм учираас би чамд хэлье
Чи сэтгэл зүрхээрээ наймагаа татаач
Хоосон амлалтаар битгий булж орхиоч
Хайраа надад мэдрүүлээч

Яаах ёстойг чи л мэд
Анх надад чи л таалагдсан болохоор би
Аз жаргалыг чамаас
Ариун хайртай нь хүлээгээд хүсээд( хүсээд байна)

Ямар нэгэн аргаар чи ойлгуулаач
Янаг хайрын утга учирыг би чинь үнхээр мэдэхгүй
Хэлэх үгэнд чинь үнэндээ итгэхгүй ээ
Хээрийн салхи шиг онгон юм шүү дээ сэтгэл зүрх минь

Хайртай гэдгийг анх удаа
Би зөвхөн чиний амнаас чинь сонслоо
Үнхээр надад чи хайртай л юм бол
Үүнийгээ батлаж харуул


Яаах ёстойг чи л мэд
Анх надад чи л таалагдсан болохоор би
Аз жаргалыг чамаас
Ариун хайртай нь хүлээгээд хүсээд (хүсээд байна)




Kommentare

Beliebte Posts